banner35
27 Haziran 2017 Salı

Allah ağzımızın tadını bozmasın

Kırıkkale Üniversitesi kalite yönetiminde hız kesmiyor

Kırıkkale Üniversitesi kalite yönetim sistemi kapsamında yapılması gereken dış tetkiki TSE Tetkikçileri tarafından yapıldı. TS EN ISO 9001:2008 kalite yönetim standardı çerçevesinde yapılan uygulamaların tümü 5-6 Haziran 2017 tarihleri arasında 2.Gözetim Tetkiki adı altında incelendi ve raporlandı

13 Haziran 2017 Salı 16:32
Bu haber 55 kez okundu
Kırıkkale Üniversitesi kalite yönetiminde hız kesmiyor

 Müşteri memnuniyeti yönetim sistemi iç tetkikleri yapıldı

Kırıkkale Üniversitesi Kalite Yönetim Sistemi kapsamında TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi iç tetkikleri 12-15 Haziran 2017 tarihleri arasında yapılacak. Müşteri (öğrenci, akademik ve idari personel, veliler vb.) şikâyetlerinin değerlendirilmesi, analiz edilmesi ve sonuçlandırılması gibi konularda çalışmaların yapıldığı sistemin gerekliliklerinden biri olan iç tetkik, Üniversitemizin Kalite Yönetim Sisteminin uygulandığı Genel Sekreterlik ve bağlı idari birimleri ile eğitim-öğretim birimleri büro hizmetlerinde uygulandı.

Bilgilendirme toplantısı yapıldı

İlk defa uygulamanın yapılması nedeniyle Kalite Geliştirme ve Yönetim Birimimiz, iç tetkiki yapacak olan iç tetkikçilerle 7 Haziran 2017 tarihinde bir toplantı yaptı. Ayrıca birimlerde paydaşlardan gelen dilek, öneri memnuniyet ve şikayetleri kabul eden personeller ile 8 Haziran 2017 tarihinde bilgilendirme toplantısı yapıldı.

Her şeyin en iyisini yapmaya çalışıyoruz

Başarılı geçen toplantılarda iç tetkik sırasında nelere dikkat edilmesi gerektiği ve uygulamada dokümanların nasıl kullanılacağı konularında bilgi alışverişinde bulunuldu. Kalite Geliştirme ve Yönetim Birimi Sorumlusu ve Daire Başkanı Mehmet Yılmaz, “Öğrenci odaklı bir üniversiteyiz. Öğrencilerimiz Üniversitemizin bütün işlemlerimizin merkezindedir. ‘Bireyi yaşat ki devlet yaşasın’ zihniyetiyle hareket ediyor, öğrenci ve çalışanımız için her şeyin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Yaptığımız faaliyetin sonucunda etkilenenlerin dile getirdikleri dilek, öneri, memnuniyet ya da şikayetleri bizim için çok önemli geri dönüş bilgileridir. Bu bilgiler ve bunların sonucunda gerçekleştirilecek düzeltici ve önleyici faaliyetler artık kayıt altına alınacak, ölçülecek ve izlenecek. Böylece daha etkin bir yönetim, sürekli iyileştirme ve artan müşteri memnuniyeti sağlanacak. Uygulamanın yapıldığı üç aylık zaman diliminde; özellikle öğrenci ve personelimizden gelen dilek, öneri ve şikayetlerin değerlendirilmesinden sonra çok faydalı işlere imza atıldığı görünmektedir. Sistemin Üniversitemize çok şey katacağı aşikardır. Bütün öğrenci, personel ve diğer paydaşlarımızın dilek, öneri, memnuniyet ve şikayetlerini bildirmelerini ve hatta bunların sonuçlarını da kendilerinin takip etmelerini bekliyoruz. İç tetkik sonrasında Yönetimin Gözden Geçirme Toplantısı yapılacak ve TSE’ye belge müracaatında bulunulacak” dedi.

Haber-Foto:Adem Dölek

Yenigün Haber Merkezi

    Yorumlar

SON YORUMLAR
HAVA DURUMU
Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
NAMAZ VAKİTLERİ
Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
EN ÇOK YORUMLANANLAR
BUGÜN
BU HAFTA
BU AY
E-GAZETE
  • www.yenigungazetesi.com.tr - 24 Haziran 2017 Manşeti
  • www.yenigungazetesi.com.tr - 23 Haziran 2017 Manşeti
SENDE YAZ
Ziyaretçi Defteri
Ziyaretçi Defteri

Siz de yazmak istemez misiniz?

Ziyaretçi Defteri
ARŞİV