KATILIMCILARA BİLGİ VERİLDİ
Toplantıda, eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetleri değerlendirilirken, gelecek döneme yönelik planlamalar da ele alındı. Programda Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Şube Müdürü Bülent İçbudak ile Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürü Necib Köroğlu tarafından bilgilendirme sunumları yapıldı. Sunumlarda yıl içerisinde gerçekleştirilen çalışmalar, öğrencilere yönelik rehberlik faaliyetleri ve elde edilen kazanımlar hakkında katılımcılara bilgi verildi.
MERAK EDİLEN SORULAR CEVAPLANDIRILDI
Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, rehberlik hizmetlerinin öğrencilerin akademik, sosyal ve duygusal gelişimlerinde önemli bir yere sahip olduğunu belirterek, yıl boyunca yürütülen çalışmaların belirlenen takvim doğrultusunda başarıyla gerçekleştirildiğini söyledi.
Güney, özverili çalışmaları dolayısıyla rehber öğretmenlere ve psikolojik danışmanlara teşekkür ederek, rehberlik hizmetlerinin aynı hassasiyetle sürdürüleceğini belirtti.
Toplantı, görüş ve öneriler ile merak edilen soruların cevaplandırılmasının ardından sona erdi.