UZANAN HER ELİ TUTMAYA GAYRET ETTİK
Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Van Vali Yardımcılığı görevine atanan Bahşılı Kaymakamı Fidan Bozkır, ilçe halkından helallik istedi. Kaymakam Bozkır, veda mesajında şu ifadelere yer verdi; “26.06.2026 tarihi itibarıyla, büyük bir onur ve gururla yürüttüğüm Bahşılı Kaymakamlığı görevimden ayrılıyorum. Görev yaptığım süre boyunca, Bahşılılı hemşehrilerimizin yakın ilgisini, samimiyetini ve sevgisini daima hissettim. Vatandaşlarımızın sevinçlerine ve hüzünlerine ortak olmaya, sorunlarına çözüm üretmeye; devletimizi var eden temel ilke ve değerlerden taviz vermeden, uzanan her eli tutmaya gayret ettik.”
HERKESE AÇIK TUTMAYA ÖZEN GÖSTERDİK
“Yürüttüğümüz tüm hizmetlerde devletimizin şefkatli, güler yüzlü ve ulaşılabilir yüzünü yansıtmaya; kapılarımızı ve gönüllerimizi herkese açık tutmaya özen gösterdik. Görev sürem boyunca desteklerini ve güvenlerini esirgemeyen başta Sayın Valilerimiz olmak üzere, meslek büyüklerime, tüm kamu kurum ve kuruluşlarımızın değerli yöneticilerine, çalışma arkadaşlarıma, muhtarlarımıza, sivil toplum kuruluşlarımıza ve kıymetli Bahşılılı hemşehrilerime en kalbi şükranlarımı sunuyorum. Bahşılı'dan güzel hatıralar, kıymetli dostluklar ve gönlümde müstesna bir yerle ayrılıyorum. Hakkınızı helal etmenizi istiyor, hepinize sağlık, huzur ve esenlik dolu bir ömür diliyorum” dedi.