Kaymakam Kayatürk’ten Tapu Müdürlüğüne ziyaret

 İnternet Editörü
Keskin Kaymakamı İlhan Kayatürk, İlçe Tapu Müdürlüğünü ziyaret ederek kurumun yürüttüğü çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR

Gerçekleştirilen ziyaret kapsamında müdürlük personeliyle bir araya gelen Kaymakam Kayatürk, vatandaşlara sunulan hizmetlerin kalitesinin artırılmasına yönelik yürütülen faaliyetleri değerlendirdi. Ziyaret sırasında Tapu Müdürlüğünün günlük işleyişi, vatandaşların taleplerine yönelik sunulan hizmetler ve kurumun mevcut çalışmaları hakkında detaylı bilgiler alan Kaymakam Kayatürk, kamu kurumlarının vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla hareket etmesinin önemine dikkat çekti. Özellikle tapu işlemlerinin hızlı, güvenilir ve etkin bir şekilde yürütülmesinin vatandaş memnuniyeti açısından büyük önem taşıdığını ifade etti.

ÖNCELİKLİ HEDEFLERDEN BİRİSİ

Personelle sohbet ederek onların görüş ve taleplerini de dinleyen Kaymakam Kayatürk, kamu hizmetlerinde güler yüzlü ve çözüm odaklı yaklaşımın önemine vurgu yaptı. Vatandaşların devlet kurumlarında kaliteli hizmet almasının öncelikli hedeflerden biri olduğunu belirten Kayatürk, özverili çalışmalarından dolayı Tapu Müdürlüğü personeline teşekkür etti. Ziyaretin sonunda kurum çalışanlarına görevlerinde başarılar dileyen Kaymakam Kayatürk, kamu hizmetlerinin daha etkin ve verimli şekilde yürütülmesi için tüm kurumların koordinasyon içinde çalışmasının önemine değindi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Kırıkkale Haberleri