Yeşilay Gençleri Tarihle Buluşturdu!

 Muhabir
Yeşilay Kırıkkale Şubesi, gençlerin tarih ve kültür bilincini güçlendirmek amacıyla Balışeyh ilçesinde anlamlı bir etkinliğe imza attı.

GEÇMİŞİN İZLERİNİ YAKINDAN İZLEDİLER

İl Başkanı Yusuf Çalık, Balışeyh İlçe Başkanı Üçler Canatan, Gençlik Komisyonu üyeleri ve gönüllülerin katılımıyla gerçekleştirilen program kapsamında Tarihi Tayyar Bey Konağı ziyaret edildi. Kültürel mirasın önemli yapılarından biri olarak gösterilen tarihi konakta gerçekleştirilen gezide katılımcılar, geçmişin izlerini yakından inceleme fırsatı buldu. Konağın tarihi dokusu ve geçmişten günümüze taşıdığı değerler hakkında bilgi alan gençler, bölgenin kültürel zenginliklerini yerinde görerek tarih bilincini güçlendirdi.

KÜLTÜREL TARİHİ YERİNDE GÖRDÜLER

Yeşilay Kırıkkale Şubesi yetkilileri, sağlıklı ve bilinçli nesiller yetiştirmenin yalnızca bağımlılıklarla mücadele etmekten ibaret olmadığını, aynı zamanda gençlerin tarihine, kültürüne ve milli değerlerine sahip çıkmasının da büyük önem taşıdığını vurguladı. Tarihini bilen ve güçlü aidiyet duygusuna sahip bireylerin, toplumun geleceği açısından önemli bir güvence olduğuna dikkat çekildi.

EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR ETTİLER

Etkinlik boyunca gençler hem sosyal bir ortamda bir araya geldi hem de kültürel mirasın korunmasının önemini yakından gözlemledi. Program sonunda Yeşilay yetkilileri, nazik ev sahiplikleri ve tarihi konak hakkında sundukları değerli bilgiler dolayısıyla konak sahiplerine teşekkür etti. Yeşilay Kırıkkale Şubesi, gençlerin kişisel gelişimine katkı sağlayacak kültürel ve sosyal faaliyetlere önümüzdeki dönemde de aynı heyecan ve kararlılıkla devam edeceğini bildirdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Kırıkkale Haberleri