Bu proje Kırıkkale’nin eğitiminde fark yaratacak
HAZIRLIK SEMİNERİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Proje sürecinde öğrencilerin akademik gelişimlerinin izlenmesi ve ihtiyaçlarının belirlenmesi amacıyla çeşitli çalışmalar yürütülürken, paydaş kurumlar da önemli katkılar sundu. Bu kapsamda, Kırıkkale Rehberlik ve Araştırma Merkezi tarafından öğrencilere yönelik rehberlik faaliyetleri gerçekleştirilirken; sınav kaygısı, stres yönetimi ve sınav sürecine hazırlık konularında seminerler düzenlendi.

VERİ TEMELLİ RAPORLAR HAZIRLANDI
Öte yandan Kırıkkale Ölçme Değerlendirme Merkezi tarafından uygulama sonuçlarının detaylı analizleri yapılarak okulların eğitim süreçlerinde kullanabileceği veri temelli raporlar hazırlandı. Elde edilen veriler, öğrencilerin akademik durumlarının değerlendirilmesi ve eğitim süreçlerinin geliştirilmesine yönelik önemli katkılar sağladı.
EĞİTİMDE KALİTE ARTIRILACAK
EFOR Projesi’ne sundukları destek ve başarılı çalışmalarından dolayı Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Necib Köroğlu ile Ölçme Değerlendirme Merkezi Müdürü Gamze Bağrıaçık'a Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney tarafından teşekkür plaketi verildi. Millî Eğitim Müdürü Güney, programda yaptığı konuşmada kurumlar arası iş birliğinin eğitimde kaliteyi artırmadaki önemine dikkat çekti.

EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR ETTİLER
Öğrencilerin akademik başarılarını destekleyen bu tür projelerin eğitim süreçlerine önemli katkılar sunduğunu belirten Güney, projede görev alan tüm kurum ve personele teşekkür etti. Güney, öğrencilerin hedeflerine ulaşmalarında rehberlik hizmetleri ile ölçme ve değerlendirme çalışmalarının büyük önem taşıdığını vurgulayarak, eğitimde başarıyı artırmaya yönelik projelerin kararlılıkla sürdürüleceğini söyledi. Programa, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Şube Müdürü Ali Güder, Ortaöğretim Hizmetleri Şube Müdürü Nilgün Seçen ile AR-GE Birim Sorumlusu Mustafa Can Hiçyılmaz da katıldı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.