Çöp Konteynerleri Tek Tek Dezenfekte Ediliyor!
HİJYENİK HALE GETİRİLMESİ SAĞLANIYOR
Belediye bünyesinde faaliyet gösteren Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, kentin farklı noktalarında bulunan çöp konteynerlerinde kapsamlı yıkama ve dezenfekte çalışmaları gerçekleştiriyor. Özellikle yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte oluşabilecek kötü koku, bakteri ve haşere sorunlarının önüne geçmek amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında konteynerler özel ekipmanlarla temizleniyor. Yıkama işleminin ardından dezenfektan uygulaması yapılarak konteynerlerin daha hijyenik hale getirilmesi sağlanıyor.

HASSASİYET ÇAĞRISINDA BULUNDU
Ekipler, belirlenen program doğrultusunda mahalle mahalle çalışmalarını sürdürürken, vatandaşların daha temiz ve sağlıklı bir çevrede yaşamalarını hedefliyor. Belediye yetkilileri, çevre temizliğinin yalnızca kurumların değil vatandaşların da ortak sorumluluğu olduğuna dikkat çekerek, çöplerin konteynerlere düzenli şekilde bırakılması ve çevreye atık bırakılmaması konusunda hassasiyet çağrısında bulundu.

DEZENFEKSİYON FAALİYETLERİNİ SÜRDÜRÜYOR
Kırıkkale Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, temiz ve yaşanabilir bir şehir hedefi doğrultusunda temizlik çalışmalarının yıl boyunca devam edeceği belirtildi. Kent estetiğini korumak ve halk sağlığını desteklemek amacıyla sahada aktif olarak görev yapan ekiplerin, ihtiyaç duyulan bölgelerde temizlik ve dezenfeksiyon faaliyetlerini sürdüreceği ifade edildi. “Temiz bir Kırıkkale için sahadayız” anlayışıyla yürütülen çalışmalar vatandaşlar tarafından da memnuniyetle karşılanıyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.