Delice Kaymakamı Tugay Cingirt'e duygusal veda!
DUYGUSAL ANLAR YAŞANDI
Delice’de belirli bir süredir görev yapan ve çevresi tarafından sevilen Delice Kaymakamı Tugay Cingirt için veda yemeği düzenlendi. 2026/148 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Tugay Cingirt, Gümüşhane Vali Yardımcılığı görevine atanmasının ardından, görev yaptığı Delice ilçesinde onuruna anlamlı bir veda programı düzenlendi. Programa ilçe protokolü, kurum müdürleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle ve köy muhtarları ile çok sayıda vatandaş katıldı.

ÖNEMLİ ÇALIŞMALARA İMZALAR ATILDI
Duygusal anların yaşandığı programda konuşan davetliler, Kaymakam Tugay Cingirt'in görev süresi boyunca ilçenin gelişimi, kamu hizmetlerinin etkin şekilde yürütülmesi ve vatandaş odaklı yönetim anlayışıyla önemli çalışmalara imza attığını ifade etti. Veda programında Tugay Cingirt'e ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür edilerek çeşitli hediyeler takdim edildi. Katılımcılar, yeni görev yerinde de aynı başarı ve özveriyi sürdüreceğine olan inançlarını dile getirerek kendisine başarı temennilerinde bulundu.

AYNI SORUMLULUK ANLAYIŞI
Kaymakam Tugay Cingirt ise yaptığı teşekkür konuşmasında Delice'de görev yapmaktan büyük bir onur ve mutluluk duyduğunu belirterek, görev süresi boyunca destek veren tüm kurumlara, çalışma arkadaşlarına ve Deliceli vatandaşlara teşekkür etti. İlçeden güzel hatıralarla ayrıldığını ifade eden Cingirt, kamu hizmetini aynı sorumluluk anlayışıyla yeni görev yeri olan Gümüşhane Vali Yardımcılığında da sürdürmek için gayret göstereceğini söyledi. Program, toplu hatıra fotoğrafı çekimi ve iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.