İlyas Şen yazdı: "Bizde neden yok?"
Yayınlanma:
Yıllardır Kırıkkale’de yaşayan vatandaşların başka şehirlerde gördüğü ve “Bizde neden yok?” diye sorduğu eksiklerden biri daha giderilmiş oldu.
Şehrimizin sosyal yaşamına önemli bir katkı sağlayacak olan Kırıkkale Belediyesi Sosyal Tesisi, kapılarını vatandaşlara açtı.
Bugün eşim ve çocuklarımla birlikte tesisi ziyaret etme fırsatı buldum. Daha girişte düzenli ve şık bir atmosferle karşılaşıyorsunuz. Binanın yapımı önceki dönem belediye yönetimi tarafından gerçekleştirilmiş olsa da, mevcut haliyle yapılan dönüşümün oldukça başarılı olduğunu söylemek gerekiyor.
Yapı, modern bir restoran ve kafe konseptiyle yeniden tasarlanmış ve ortaya Kırıkkale’ye yakışan bir sosyal alan çıkmış.Kaynak: Bizde neden yok?
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.