Altın 6,074.38
%0.88
BIST 14,233.44
%0.18
Dolar 46.63
%0.04
Euro 53.25
%0.16
Kırıkkale
31°

İlyas Şen yazdı: "Bizde neden yok?"

İlyas Şen yazdı: "Bizde neden yok?"
 Haber Merkezi
Yıllardır Kırıkkale’de yaşayan vatandaşların başka şehirlerde gördüğü ve “Bizde neden yok?” diye sorduğu eksiklerden biri daha giderilmiş oldu.

Şehrimizin sosyal yaşamına önemli bir katkı sağlayacak olan Kırıkkale Belediyesi Sosyal Tesisi, kapılarını vatandaşlara açtı.

Bugün eşim ve çocuklarımla birlikte tesisi ziyaret etme fırsatı buldum. Daha girişte düzenli ve şık bir atmosferle karşılaşıyorsunuz. Binanın yapımı önceki dönem belediye yönetimi tarafından gerçekleştirilmiş olsa da, mevcut haliyle yapılan dönüşümün oldukça başarılı olduğunu söylemek gerekiyor.

Yapı, modern bir restoran ve kafe konseptiyle yeniden tasarlanmış ve ortaya Kırıkkale’ye yakışan bir sosyal alan çıkmış.Kaynak: Bizde neden yok?

KÖŞE YAZISININ DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Kırıkkale