Roman vatandaşlarla aynı sofrada buluştular: Aşure birlikteliği
AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
Yoğun katılımla gerçekleştirilen programda, Roman vatandaşlar ve protokol üyeleri aynı sofrada bir araya gelerek aşure ikramında bulundu. Etkinliğe Kırıkkale Valisi Hüseyin Engin Sarıibrahim'in yanı sıra Kırıkkale Belediye Başkan Yardımcıları Recep Sefer ve Ayşe Özçam da katıldı. Program boyunca vatandaşlarla yakından ilgilenen protokol üyeleri, aşurenin paylaşma, dayanışma ve kardeşlik kültürünü yaşatan önemli bir gelenek olduğuna dikkat çekti.

PAYLAŞMANIN MUTLULUĞUNU YAŞADILAR
Vali Hüseyin Engin Sarıibrahim, etkinliğin ardından yaptığı açıklamada, "Gönlümüz Bir, Soframız Bir. Binbir renk içinde tek yürek olan büyük milletimizin kıymetli bir parçası Roman kardeşlerimizle Aşure Günü etkinliğinde aynı sofrayı ve aynı muhabbeti paylaşmanın mutluluğunu yaşadık." ifadelerini kullandı.

GELENEKSEL OLARAK DEVAM EDECEK
Katılımcılar, farklı kültürleri aynı çatı altında buluşturan etkinliğin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini belirterek organizasyonda emeği geçen Romanlar Konfederasyonu İl Başkanlığı ile Türk Kızılay Kırıkkale Şube Başkanlığına teşekkür etti. Program, aşure ikramı ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona ererken, etkinlikten birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları öne çıktı. Organizasyonun gelecek yıllarda da geleneksel olarak sürdürülmesi temennisinde bulunuldu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.