Çağrıların sadece yüzde 25’i amaca dönük

Çağrıların sadece yüzde 25’i amaca dönük
Kırıkkale Valisi Bülent Tekbıyıkoğlu 112 Acil Çağrı Merkezini ziyaret etti. Ziyarette çalışmalar hakkında bilgi alan Vali Tekbıyıkoğlu “İlimiz çağrı merkezine 400 bin çağrı ulaşmış. Bu çağrılardan sadece yüzde...

Kırıkkale Valisi Bülent Tekbıyıkoğlu 112 Acil Çağrı Merkezini ziyaret etti. Ziyarette çalışmalar hakkında bilgi alan Vali Tekbıyıkoğlu “İlimiz çağrı merkezine 400 bin çağrı ulaşmış. Bu çağrılardan sadece yüzde 25’i amacına yönelik çağrılar. Asılsız çağrılara ilişkin cezai işlem uyguluyoruz” diye konuştu.

ASILSIZ İHBARLARA CEZAİ İŞLEM UYGULANIYOR

Kurum denetimleri kapsamında 112 Acil Çağrı Merkezini ziyaret eden Valimiz Bülent Tekbıyıkoğlu’na, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Muhammet Ali Tekinay tarafından kurum çalışmaları hakkında brifing sunuldu. Kırıkale’deki 112 Acil Çağrı hizmetleri konusunda açıklamalarda bulunan Kırıkkale Valisi Bülent Tekbıyıkoğlu  “Yıl içerisinde 400 bin çağrının üzerinde çağrı ilimiz 112 Acil Çağrı Merkezine ulaştı ama bu aramaların sadece %25’i amaca yönelik çağrılardı. Geriye kalan aramaların bir kısmı amaca yönelik olmayan talep ve bilgi isteyen çağrılar, bir kısmı da  asılsız ve gereksiz hatlarımızı meşgul eden çağrılardı. Asılsız ısrarlı aramalara ilişkin cezai işlemler uygulamaktayız, uygulamaya da devam edeceğiz” diye konuştu.

Bu haber toplam 7 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.